--> <$BlogRSDURL$>

Saturday, August 07, 2004


* خوبه . مي گذره . آفتاب مرداد ، وحشتناكه . مخصوصا براي
كسي كه از ظهر تا عصر بيرون باشه . كلاس هاي ” جشنواره ي
تابستاني پلي تكنيك “ رو ، يكي در ميون مي رم . امروز نتونستم
سخنراني ’ ماني حقيقي ‘ رو برم . چهار شنبه هم اين خانومه
( زيبا جلالي ) ، داشت در مورد ” فمينيسم و ساختار قدرت “ حرف
مي زد ؛ اينقدر بيحال بود كه پا شدم اومدم خونه . مثل اينكه اصلا
نمي تونم با بحث هاي فمينيستي اين ها ،كنار بيام ! دارم كم كم
همون آدم قبلي مي شم كه به هر دري مي زد تا چيز تازه اي
ياد بگيره . يه كوه توي اتاقم درست شده از صفحات ’ فرهنگ و
هنر ‘ روز نامه ي ” شرق “ كه طي سال تحصيلي ، وقت نكرده
بودم بخونم . اول بايد ترتيب اونو بدم !

* ضرب المثل اين روز ها : دوري و دوستي .
از اونجا كه مي دونم نمي تونم يك مسأله رو به شكل كلي ،
فراموش كنم ، وارد جزئيات موضوع مي شم تا بصيرت م !!
كامل بشه ، اون وقت ذره ذره تو خودم حل ش مي كنم و تمام .
يه چيزي شبيه كاري كه سلول هاي ’ ماكروفاژ ‘ بدن انجام
مي دن ! مشكل ، بلع و هضم شده ، الآن به سلامتي در
مرحله ي جذب هستم :)

10:55 AM @ عاطفه

|

Comments: Post a Comment